Stephenie Meyer, priznala je kako je prestala s radom na nastavku nazvanom Ponoćno sunce, jer je pregorila od vampira, te će s radom nastaviti tek nakon što se odmori.

Skliznula je da se pridruži ostalima, obrva skupljenih od zabrinutosti. Stopili su se s drvedem, van mog vidokruga, pre nego što sam mogao da okrenem auto. Ubrzao sam natrag ka gradu i znao sam da ce vizije iz Alicene glave da se menjaju iz tamne u svetlu poput reflektora. Dok sam ubrzavao ka Forksu, negde oko devedest milja na čas, nisam bio siguran gde idem. Da kažem zbogom svom ocu? Ili da prihvatim čudovište u sebi. Ulica je proletela ispod mojih guma.

Ovde su samo originalnih 12 poglavlja.

3 komentar(a) :

  1. Anonimno1/18/2013

    http://www.mediafire.com/view/?ajzaie6a77e4m4z

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno10/28/2019

    Majku li vam jebem navukla sam virus na telefon����������

    OdgovoriIzbriši