Maja Lončarić - Zvijezde govore
Astrologija

Poslije dugo vremena ovo je bila prva knjiga iz astrologije u nas i spada u opću kulturu radi lakšeg razumijevanja života, teškoća i ljudi. Ova knjiga sadrži dovoljno podataka za sve koji astrologiju shvaćaju ozbiljno i žele o njoj znati više. Pisano je tako da će oni, koji se astrologijom žele baviti iz hobija ili profesionalno, dobiti sasvim dovoljan broj informacija, nakon čega će morati vršiti osobna istraživanja kao što sam godinama radila i ja. Ljude koje sam upoznala odmah sam pitala za datum rođenja, što mi je omogućilo da lakše shvatim njihovo ponašanje i pristupim im na način koji je njima najprihvatljiviji.

Oni, koji na astrologiju gledaju samo kao zgodnu razbibrigu naći će dovoljno materijala za razgovore u društvu, peckanje partnera i najbližih. A svima koji u to ne vjeruju, poručujem: pročitajte ovu knjigu, razmišljajte, razgovarajte s ljudima i nakon izvjesnog vremena naći ćete da ipak ima nešto u svemu tome.

Ova knjiga sadrži mnogo ljubavi: pokušati razumjeti druge i uspjeti u tome, približit će nas jedne drugima. Poznavajući bolje sebe, olakšat ćemo život ljudima s kojima živimo, radimo, kontaktiramo.

Svima koji mi se obraćaju s pitanjima, prijatelji i poznanici, moji odgovori pomažu jer razjašnjavaju zašto se nešto dogodilo, daju povjerenje, predviđaju događaje.

Za potpuno vladanje astrologijom treba nabaviti efemeride i tabele kuća. Bez tih podataka nema osobnog horoskopa niti proricanja budućnosti. Ova knjiga je dobar astrološki udžbenik, ali bez astronomskih podataka nema tumačenja ni predviđanja.

Download

0 komentar(a) :

Objavi komentar