Neven Ušumović - 7 mladih

Besplatne elektroničke knjige smatram nezaobilaznim segmentom hrvatske književne javnosti danas i zaista me veseli da me je moj višestruki kolega Krešimir Pintarić uvrstio po drugi put u svoju Biblioteku Online. Iako se kod nas već godinama govori samo o tržišnoj logici u plasmanu knjiga, očigledno je da još uvijek vrlo mali broj pisaca može odgovoriti "zahtjevima tržišta", te, recimo, dopustiti sebi taj luksuz da ne želi imati besplatno elektroničko izdanje nekog od svojih starijih naslova ili, još gore, tražiti financijsku protuvrijednost za svaki klik na svoju elektroničku knjigu.

Kao autoru, važna mi je bila činjenica da mi je ovime omogućen novi rad na svojim starim tekstovima i da sada ti novi-stari naslovi elektronskim objavljivanjem dobivaju na vidljivosti i širini svojih recepcijskih okvira. Na ovaj način zaobiđene su sve financijske i distribucijske poteškoće vezane uz dostupnost mojih starijih izdanja, pogotovo za čitatelje koji ne žive u Hrvatskoj, a do kojih je meni kao piscu s granice jednako stalo.

Neven Ušumović

Download

0 komentar(a) :

Objavi komentar