Sue Grafton - U kao Usud

Na prvi pogled moglo bi se pomisliti da ubojstvo mrtvog čovjeka i događaji koji su izmijenili moje poimanje života nemaju ništa zajedničkog. Uistinu, događaji oko Wendella Jaffea i povijest moje obitelji nisu povezani ali ubojstvo je rijetko logično, a do spoznaja često stižemo u cik - caku. Istraživanje prošlosti mrtvog čovjeka potaklo me u jednom trenutku da propitam i vlastitu, pa su se na kraju dvije priče tako ispreplele da ih je bilo teško razdvojiti. Problem je sa smrću da se ništa više ne može promijeniti. Problem je sa životom da se promjene ne mogu zaustaviti.

Sve je započelo telefonskim pozivom upućenim ne meni već Macu Voorhiesu, jednom od potpredsjednika osiguravajućeg društva California Fidelity, za koji sam nekada radila.

Zovem se Kinsey Millhone. Ovlašteni sam privatni istražitelj u Califomiji, ured mi je u Santa Teresi, sto pedeset kilometara sjeverno od Los Angelesa. Moja veza s osiguravajućim društvom California Fidelity prekinula se prošlog prosinca i otada nisam tamo odlazila. U proteklih sedam mjeseci radim u prostoru koji mi je iznajmila odvjetnička tvrtka...

0 komentar(a) :

Objavi komentar