Black March - Intermezzo No.3
by Rasel 3.3.2012.

Divan prolećni dan....

Dakle, ovo je intermeco, ništa novo pod kapom nebeskom. U stvari, lažem. Srbija je postala KANDIDAT, Ivica Dačić je ostvario sve snove DOS-a, čestitamo Ministre! Što jes', jes', niko to ne može da ospori...

Demokratska omladina iz Anonymous Srbija/Serbia mi zabranila pristup njihovoj stranici i obrisali sve moje komentare, ''šiptari'' prestali da obaraju stranice Lige socijaldemokrata Vojvodine, ''Šlic'' kao postao opoziciona novina, ja živim u nadi da je povećana prodaja toalet-papira u Srbiji, u sklopu akcije ''Očistimo dupe kao Evropljani, a ne novinom kao Balkanci''...

Znate ko je prvi pružio ruku prema novodostupnim evropskim kandidatskim fondovima? Ekolog, čistačica... Nismo ni sumnjali. Valjda će da pokrene akciju ''Očistimo Evropu'' i na marketing će ''Blicu'' da uplati 42.700.000.000.000.000 €...

Da, kad smo već kod njih, žale se na oživljavanje stereotipa o evropskim narodima, pa nam kažu šta misle lenji Grci, takoreći prirepak Evropske unije i Nemačke o njima:
UN komisija utvrdila da su nejasne okolnosti Gadafijeve smrti: link
Ja sam još onomad stavio ovaj video:
Pa sam stavio i ovaj video:
Naravno, očekujem da mi YouTube ili Intermedia Network ukine ove snimke, jer kršim autorska prava...
I tako... Dobar je taj YouTube. Na primer, šta beše taj ''Vikiliks''?
To su oni banditi što krše autorska prava Američkog ratnog vazduhoplovstva:
Naravno, šta drugo očekivati od silovatelja, mobingaša Džulijana Asanža... Još na svom sajtu traži donaciju za svoj rad!!! Pravednici iz PayPal-a, Visa, Master, Blaster, Flaster bojkotuju zlikovca... Pa mi onda vi pričajte o banditskim bankama, kamatama, čudesima...

Evo na primer, Šešelj... Taj zlikovac se već 10 godina opire donošenju pravedne presude Haškog pravednog tribunala, zajebava ih, psuje ih, prosto ljudima ne da da rade svoj pos'o. Mislim, rade oni i zarađuju svoj krvavo zarađeni novac, ali ja bi im dao i beneficije za sve muke koje im Šešelj pričinjava. Jer, je li lajao, jeste... Je li rekao nešto ružno o Vatikanu... jeste. Pa? Zato ja predlažem da svi izađemo na ulice i podržimo zahtev da se sudijama u Hagu da beneficirani radni staž i povećanje plata. Pozivam i Ivicu Dačića da nam se stavi na čelo kolone i da nas povede ispravnim putem...

A inače, ništa novo. Što bi rekao naš predsednik. Nastavnik veronauke seksualno obljubio (ne znam već koja je kvalifikacija) 8-ro dece, srpska policija uhapsila nekog bandita zbog nekakvog komentara na fejsbuku, sin zaklao oca, majka ubila dete na porođaju, Davinić oslobođen presude, Kurir širi rasnu, versku i nacionalnu mržnju, sad su na tapetu Vlasi, Čeda se setio Zorana Đinđića, Večernje novosti prestale da reklamiraju knjigu ŽL, verovatno zato što je neki bloger iz mraka u 17 redu doviknuo velikom glumcu: ''Ubico!''... A možda i snima neki film... Biće zanimljivo kad snimi film, pirati ga ispiraterišu, pravedna srpska policija uhapsi pirata i osudi ga na bezuslovnu kaznu zatvora... Ja ću sesti u mračni 17 red sudnice i piratu glasno dobaciti: ''Ubico!''

Kad smo već kod mene, provajder me upozorio da zaštitim svoju privatnost. Zlu ne trebalo. Hvala, samo me nisu obavestili od koga da zaštitim svoju privatnost? Anyway, hvala na upozorenju...

Sve u svemu, na pravom smo putu. ''Blic'' pozvao tetku od strine da piše: link
''Blic'' se pravi da je ''njuz.net'' pa vrlo zanimljivi blogerčić napravio konstrukt i pozvao ljude da komentarišu. Fazon, bacim komentatorima kosku pa oni pljuju na Srbiju, a ''Blic'' čist. Lukavo, da se Vlasi ne dosete... Pa će onda reći: ''Evo, mi smo dobri, a komentatori su ti koji šire rasnu, versku i nacionalnu mržnju.'' Možda će pozvati i pravednu srpsku policiju, sa Dačićem na čelu, da i pohapsi zlikovce... Pročitajte taj blogčić, naravno na Internetu, i ja bi im u komentar kako vidim Srbiju u 2022 napisao: ''Zli fanzin ''Blic'' osudio medijskog magnata Rasela i njegov ''elbookers.com'' zbog širenja rasne, verske i nacionalne mržnje prema vojvođanskim Nemcima time što otvoreno podržava leve, NOB, i stalno pušta Koenovu ''Partizan''...

Tad ću biti moćan, pa ću ih tužiti za kršenje autorskih prava...

I za kraj ovog intermeca, pozdrav za hakere Demokratske omladine u Anonymous Srbija/Serbia, SeRBian ReVOLUTION- Globalna ReVOLUCIJA 2011, i ine ''Šiptare'' iz LSV, LDP, ASNS i ovom prilikom im poklanjam knjigu silovatelja Asanža koju je preveo koljač Šešelj a ispiraterisao ''Blog sa najmanjim u Srbiji''. Za sve informacije obratite se Stratforu... U stvari, oni i ne znaju da ih branim. Time što kažem da oni ništa ne obaraju, time ja kažem da nisu počinili krivično delo. Jer napad na tuđi sajt je krivično delo...

Vikiliks mi javlja: Download

P.S. Ej, radikali, kad stavljate knjige, tekst vam je u A5 formatu, a stranice u A4. Pa ja onda moram da se zajebavam i sređujem. Ako vam je tekst A5 nek' vam i stranica bude A5. Ja to radim daleko bolje od vas...

P.P.S. Evo, Anonymousi Srbije, vidite li da nisam Tomin...

0 komentar(a) :

Objavi komentar