Majkl Donovan - Noć iskušenja
Biblioteka Harold Robins vam predstavlja
Ljubavna priča... i nešto više

Odrekao sam se predsedništva nad Velingtonovim laboratorijama u Dejvidovu korist. Moj sin će to umeti vrlo dobro da radi. Monika je oduševljena. Godinu dana nakon venčanja, ona me još uvek uzbuđuje. Ona trvdi da i ja nju uzbuđujem. Razlika u godinama očigledno joj ne smeta, a što se mene tiče, osećam se više muškarcem nego kad sam bio mlađi. Monika kaže da joj je drago što ću sad češće biti kod kuće.

Naravno, ja ću nastaviti da nadzirem projekat koji se radi u Nju Meksiku. To je moja mala tajna, a Dejvid I Monika me zadirkuju i tvrde da mi taj projekat zamenjuje dete. Svet nije naklonjen genetskom inženjeringu i ja mislim da ćemo imati problema sa projektom u Nju Meksiku. Zasad je sve to što radimo tajna, ali kad budemo sigurni šta smo uradili, biće nam potrebna međunarodna podrška. Još uvek moramo sve da držimo u tajnosti. Objavićemo samo ono što budemo morali i koliko budemo morali.

Download

0 komentar(a) :

Objavi komentar